GYIK

Összegyűjtöttük Önnek a legfontosabb információkat a Casamundon keresztül foglalt üdülésével kapcsolatban:

Foglalás előtti kérdések

1. Foglalható-e a nyaralóház, apartmanház?

A foglalási naptár naponta frissül, és megmutatja, hogy szabad-e az adott ingatlan. A zölddel jelölt időpontokban általában még van szabad hely, a pirossal jelölt dátumokra már nem foglalható a szállás, a sárgával jelölt időpontok külön érdeklődés útján a bérlő előzetes megerősítése esetén foglalhatók.

A foglalhatóság lekérdezéséhez, kattintson az Ön által kiválasztott utazási dátumra, és a naptár alatt található mezőkben adja meg az utazó személyek számát. Amennyiben ezek után megjelenik az ár, akkor az adott szállás foglalható! Amennyiben azonban hibaüzenet jelenik meg a képernyőn, pl.: „A foglalás nem lehetséges a megadott érkezési nappal“, az ingatlan nem foglalható a kívánt időpontban. Ellenőrizze, hogy adott esteben nem csak meghatározott érkezési és távozási napokra foglalhtaó-e az ingatlan. Ezen napok a naptárban a sötétzölddel és aláhuzással jelöltek.

2. Van lehetőségem kötelezettség nélkül is lekérdezni, hogy szabad-e az igatlan?

Egyszerűen meggyőződhet az ingatlan foglalhatóságáról, amennyiben utazási dátumára kattint, kiválasztja az tartózkodási időt és megadja az Önnel együtt utazó személyek számát. Amennyiben ezek után megjelenik az ár, akkor az adott szállás foglalható!

Bizonyos esetekben, kiváltképp a főszezonban előfordul, hogy a foglalás a bérbeadó ismételt megerősítésétől függ. Ennek szükségességéről a foglalását megerősítő e-mailben értesítjük Önt. Egy ilyen jellegű foglalás azonban minden esetben kötelezi Önt!

3. Minden esetben csak szombattól szombatig terjedő időre foglalhatok szállást? Mi a helyzet a többi érkezési és távozási nappal?

A június közepétől augusztus végéig terjedő főszezonban és a forgalmas szünidőkben az érkezés és távozás csak a naptárban sötétzölddel jelölt napokon lehetséges. A mellékszezonban azonban lehetőség van a hét egyéb napjaira eső rugalmas tartózkodási dátumok, illetve rövidebb idejű tartózkodás foglalására is a bérbeadó megerősítése mellett. Az ilyen jellegű foglalás kötelező erővel bír. Ezzel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Megjegyzés: A keresőfelületünkön keresztül a „Keresés az érkezési és a távozási nap megadásával" pontra kattintva lehetősége nyílik a pontos utazási dátum kiválasztására, ezután pedig kattintson a „Keresés“ gombra. Az így kapott keresési eredmények foglalhatók az Ön által kiválasztott dátumokra.

4. A gyermekek, kisgyermekek, és csecsemők teljes utazó személynek számítanak?

A gyermekeket, kisgyermekeket, és csecsemőket is hozzá kell számítnai az utazó személyek számához. Az ez alóli kivételek az ingatlan leírásában kifejezetten jelezve vannak.

A maximális személyszám minden szállás esetében adott, és biztosítási okokból nem léphető túl. Kivételek esetén a bérbeadó előzetes engedélyére van szükség. (lásd: 5. kérdés)

5. Utazhatok több személlyel?

Sok esetben lehetőség van a bérbeadó kötelező erejű megkérdezésére. Ilyenkor a foglalás csak abban az esetben kerül megerősítésre, amennyiben a bérbeadó elfogadja a személyek számát. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Megjegyzés: Egyes bérbeadók díjat számolnak fel a túlfoglalásért. Erről Ön természetesen a foglalás során értesül.

6. Vihetek magammal háziállatot?

Arról, hogy vihet-e magával egy vagy több háziállatot az ingatlan leírásában talál információt. Amennyiben az ingatlan mellett nincs feltüntetve kutyát jelölő piktogramm, nem vihet magával háziállatot a szállásra. A „háziállat” kifejezés általában kutyákra vonatkozik.

Abban az esetben, ha a megengedettnél több háziállatot, vagy macskát esetleg egyéb kisállatot szeretne magával vinni, foglalásához előzetesen meg kell kérdeznünk a bérbeadót. Ezzel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Megjegyzés: Amennyiben az utazás előtt nem adja meg valamennyi magával vitt háziállatának a számát, a bérbeadónak jogában áll megtagadni Öntől a bejutást a nyaralóba.

7. Hogyan tudom jelezni egyéb kívánságomat, pl.: a szállás fekvésével kapcsolatban?

Természetesen szívesen továbbítjuk ügyfeleink kívánságát a bérbeadók felé, de kérjük, vegyék figyelembe, hogy ezen kívánságok nem bírnak kötelező erővel, és a bérbeadó legnagyobb erőfeszítései árán sem teljesíthetők minden esetben. Ezzel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

8. Foglalhatok nyaralót kötelezettség nélkül is?

Néhány nyaraló 1-3 napra kötelezettség nélkül is lefoglalható. Ezzel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Szívesen ellenőrizzük Önnek, hogy mennyi időre lehet zárolni a kívánt ingatlant.

Megjegyzés: Ennek a lehetőségnek az igénybevételéhez szükségünk van minden releváns információra, mint az utazás időpontja, az utazók és a háziállatok száma, valamint az Ön személyes adatai.

9. Hosszú időre szeretnék bérelni, mi a teendőm?

A 4 hétnél hosszabb idejű tartózkodáshoz minden esetben meg kell kérdeznünk a bérbeadót, különösen munkautak esetén. Ezzel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, mi pedig minden kötelezettség nélkül árajánlatot kérünk Önnek a bérbeadótól. Kérjük vegye figyelembe, hogy ehhez pontos érkezési és távozási dátumra van szükségünk.

Foglalási folyamattal kapcsolatos kérdések

1. Hogyan tudok foglalni?

Bármikor kényelmesen foglalhat online! A ingatlan leírása alatt található a foglalási űrlap: Adjon meg minden szükséges adatot, ellenőrizze le, és fogadja el a szállás általános szerződési feltételeit, majd kattintson a zöld színű foglalás gombra. Ezután, amennyiben valamely adat még hiányzik ezeket pirossal jelöli a rendszer. Sikeres kitöltés után a megerősítő oldalra irányítja Önt a rendszer.

Természetesen telefonon keresztül is szívesen fogadjuk foglalását. Telefonon elérhetőek vagyunk hétfőtől-péntekig 9:00-17:30 óráig az ingyenesen hívható (06) 800-88013 telefonszámon, vagy külföldről (a díjköteles) +36 17 01 34 41 telefonszámon. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a telefonos foglalások ugyanolyan kötelező erővel bírnak, mint az online foglalások.

2. Foglalhatok e-mail cím nélkül is?

Általában e-mailben küldjük Önnek a foglalás beérkezéséről szóló értesítést, a foglalás megerősítését, valamint az utazási okmányokat, ezért mindenképp szükségünk van e-mail címre.

Annak természetesen semmi akadálya, hogy egy családtagja, barátja vagy ismerőse e-mail címét használja, amennyiben ő ezzel egyétért és biztosítja Önnek a küldött dokumentumokhoz való hozzáférést.

3. Mi történik a foglalás után?

Általában közvetlenül a foglalást követően előzetes visszaigazolást küld Önnek a CASAMUNDO, valamint röviddel ezt követően a foglalás visszaigazolását is megkapja a szolgáltatótól. Amennyiben a helyszínen szüksége lesz a bérbeadó visszaigazolására, elküldjük Önnek a megrendelés megerősítését és 2-3 munkanap múlva a foglalást megerősítő e-mailt is, amennyiben a bérbeadó a fogalást visszaigazolja.

Az utolsó részlet megfizetését követően, kb. 2-4 héttel az utazás megkezdése előtt elküldjük Önnek a bérleti utalványt, mely tartalmazza a nyaralóház megközelíthetőségét és címét.

4. Honnan tudhatom, hogy a nyaralóház, apartman általam történő lefoglalása sikeres volt?

Amennyiben foglalása sikeresen bekerült rendszerbe, automatikusan a megerősítő oldalra irányítja Önt a rendszer. Ezzel egyidejűleg küldünk Önnek egy igazoló e-mailt arról, hogy foglalása beérkezett hozzánk. Általában a foglalást követő 2-3 munkanapon belül megkapja a szolgáltató végleges foglalási visszaigazolását is.

Megjegyzés: Nem kapott visszaigazolást a foglalásról? Ebben az esetben kérjük nézze meg postafiókja spam mappáját is. Amennyiben ott sem talál e-mailt kérjük, vegye fel velünk a kapcsoltot annak érdekében, hogy ellenőrizhessük e-mail címét.

5. Miért nem sikerül foglalnom?

Kérem ellenőrizze, hogy

  • - megjelenik-e Önnél a foglalási ár,
  • - minden szükséges adatot teljesen és helyesen megadott-e és
  • - hogy a megfelelő négyzet kipipálásával elolvasta-e és elfogadta-e az általános szerződési feltételeket.
Amennyiben nem jelenik meg foglalási ár, az ingatlan már foglalt vagy a megadott érkezési és távozási napokkal nem lehetséges foglalni. Hiányos vagy érvénytelen fizetési adatok is hibaüzenetet idéznek elő. Kérjük, hogy ilyen helyzetben forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz.

Árakkal és fizetéssel kapcsolatos kérdések

1. Az árak egy főre vagy egy hétre vonatkoznak?

Az érkezési nap, a tartózkodási idő és az utazó személyek számának megadását követően az egész utazás tartamára és az összes személyre vonatkozó ár jelenik meg.

2. Hogyan és mikor fizetek a nyaralóházért?

Szállásonként és szolgáltatónként változnak a fizetési feltételek! Részletes információkat a foglalási űrlapon az ingatlan részletei között a „Fizetés módja” címszó alatt vagy az ingatlanra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben talál.

A foglalás után mindegyik szabályozás szerint meg kell fizetni egy a foglalási ár 20%-30%-a közötti összeget. A fennmaradó összeg az utazást megelőző 4 -7 hétben esedékes, vagy bizonyos esetekben helyben fizetendő.

3. Kötelező megadnom a hitelkártya adataimat?

Amennyiben a „Fizetés módja” címszó alatt kizárólag „Hitelkártya” opció választható, akkor a foglaláshoz feltétlenül szükségesek a hitelkártya adatok. A hitelkártya tulajdonos nem kell, hogy megegyezzen a „Kapcsolatfelvételi adatoknál” megadott személlyel.

A fizetési feltételeket a nyaralóház szolgáltatója adja meg, ezért ezek alól nem áll módunkban kivételt tenni. Amennyiben nem rendelkezik hitelkártyával ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek alternatív ajánlatot keresni, melyek esetében más fizetési mód is lehetséges. Elérhetőségünket itt találja.

Megjegyzés: Amennyiben nagyon későn foglal, gyakran már csak hitelkátryával lehetséges fizetni.

4. Valóban biztonságosan kezelik az adataimat?

Annak érdekében, hogy adatai biztonságosan kerüljenek feldolgozásra a CASAMUNDO a HyperText Transfer Protocol Secure ( Biztonságos HyperSzöveg Továbbító Protokoll ), röviden HTTPS-t alkalmazza. Így kódolva kerülnek továbbításra adatai. A HTTPS használatát az URL-ből ismerheti fel, melyen az adatok megadásakor tartózkodik, pl. https://www.casamundo.hu/cm_object/?object=930223&persons=2.

Amennyiben telefonon adja meg adatait, azokat azonnal rögzítjük és azután szintén kódolt kapcsolatokon keresztül kerülnek továbbításra.

Megjegyzés: Kérjük, hogy biztonsági okokból soha ne küldje nekünk hitelkártya adatait e-mailben.

5. Mikor és kinek kell kauciót fizetnem?

A kauciót általában helyben készpénzben, esetenként hitelkártyával a helyszínen a bérbeadónál vagy a kulcsokat átadó személynél helyezheti letétbe. A kivételek az ingatlan leírásában vannak feltüntetve. Amennyiben előre átutalta a kauciót, úgy azt általában a távozástól számított 2 héten belül kapja vissza.

Megjegyzés: A mellékköltségeket gyakran beszámítják a kaucióba! Ebben az esetben a mellékköltségekkel csökkentett kauciót kapja vissza.

6. Milyen magasak a mellékköltségek?

Amennyiben a mellékköltségek nincsenek átalányárszerűen felsorolva, úgy azok fogyasztás arányosan kerülnek kiszámításra. Az, hogy a fogyasztás arányos költségek végül milyen magasak lesznek függ az adott országtól, az évszaktól és a szállás felszereltségétől. Javasoljuk, hogy a kulcsátadáskor a bérlővel együtt jegyezzék fel a számlálók állását.

Megjegyzés: Abban esetben, ha az általános szerződési feltételek nem tartalmaznak mellékköltségeket vagy azok az ingatlan leírásában exkluzív költségekként kerültek feltüntetésre, úgy nem kerülnek felszámolásra mellékköltségek.

7. Van-e lehetőség korai foglalás esetén kedvezményre, egyéb akciókra?

Korai foglalás, last minute és egyéb akciók keretén belül természetesen van lehetőség kedvezményre, melyeket folyamatosan aktualizálunk, és a végösszeg már ennek figyelembe vételével kerül feltüntetésre.

Megjegyzés: Az aktuális ár a naptár alatt, az érkezési időpont, a tartózkodási idő és az utazó személyek számának megadása után jelenik meg!

Szállással kapcsolatos kérdések

1. Hol találom a szállás címét?

CASAMUNDO elkötelezett a bérbeadó adatinak védelmére. A nyaraló pontos címéről ezért a először az utazási okmányokban értesülhet, melyet az utazás előtti kb. 2-4 hét között kap meg.

2. Mikortól érkezhetek meg és mikor kell elhagynom a szállást?

A legtöbb esetben a szálláshely elfoglalása 15:00 és 18:00 óra között lehetséges. A szálláshely elhagyása reggel 10:00 óráig ajánlott. Az ezzel kapcsolatos pontos adatok, az Ön számára kiküldött utazási okmányokban, illetve az ingatlan oldalán található, általános szerződési feltételekben kerülnek feltüntetésre.

Megjegyzés: Lehetséges eltérni ettől, de ehhez a bérbeadó megerősítésére van szükség. Ezzel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

3. Mi tartozik egy nyaraló alapfelszereltségéhez, és mit kell magammal vinnem?

A nyaralók általában megfelelő mennyiségű tányérral, edényzettel, evőeszközökkel, egyszerű konyhai eszközökkel és min. 2 főzőplatnival felszereltek, olyan mértékben, hogy Önök el tudják látni magukat. Speciális konyhai eszközök, mint például salátacentrifuga, robotgép, kávéfőzőgép, tojásfőző, mikrohullámú sütő, sütő stb., fűszerek, csakúgy mint toalettpapír vagy tisztítószerek nem tartoznak az alapfelszereltséghez, és igény esetén magukkal kell hozniuk, kivéve amennyiben az ingatlan leírásában kifejezetten feltünetésre kerültek.

Ágyneműhuzatot, törülközőt és konyharuhát szintén Önöknek kell magukkal hozniuk, amennyiben nem kerül kifejezetten felüntetésre.

4. Kinek a feladata a végtakarítás?

Általában az ingatlan leírásában megtalálható, hogy a végtakarítás ára bennefoglaltatik-e a végösszegben vagy felár ellenében hozzá lehet-e foglalni az ingatlanhoz. Amennyiben semmilyen információ nem szerepel a leírásban, úgy ez általában azt jelenti, hogy Önöknek kell elvégezni.

Megjegyzés: A végtakarítás nem helyettesíti az alaptakarítást! A nyaralót mindig tisztára kiseperve kell átadni.

5. Hol találom a nyaralóhoz tartozó általános szerződési feltételeket?

Az általános szerződési feltételek a szálláshelyek leírásának oldalán, közvetlenül a zöld “Foglalás” gomb felett találhatóak: „Igem, olvastam az ingatlanhoz tartozó általános szerződési feltételeket,  és elfogadom.“

Legyen tekintettel arra, hogy az általános szerződési feltételek ingatlantól függően változnak!

Kérdések foglalás után

1. Mikor kapom meg az utazási okmányokat?

Az utazási okmányokat ill. a bérleti utalványt az utolsó részlet befizetését követően, kb. 2-4 héttel a szálláshely igénybevételének megkezdése előtt kapja meg. Ebben megtalálja az ingatlan pontos címét, megközelíthetőségét és a bérbeadó vagy a helyi ügyfélszolgálat elérhetőségét.

Megjegyzés: Mindenképp vigye magával a kinyomtatott bérleti utalványt! Amennyiben elfelejtkezik utazási okmányairól nem tudjuk garantálni Önnek, hogy például a helyi partnerünk nyitvatartási idején kívül, útközben ezeket újra eljuttassuk Önnek!

2. Mit kell tennem, ha szeretném megváltoztatni a foglalásomat?

Juttassa el hozzánk változtatási igényét e-mailben. Kérjük, hogy feltétlenül adja meg benne foglalási számát, és legyen tekintettel arra, hogy a foglalás megváltoztatása mindig külön megkeresésre és gyakran csak díj ellenében lehetséges.

A díjak általában fel vannak tüntetve az általános szerződési feltételekben. Amennyiben ilyen díj esedékes, ügyfélszolgálatunk időben értesíteni fogja Önt erről.

3. Hogyan tudom megváltoztatni a foglalási adataimat?

A kapcsolattartási adatok és a személyszám (az ingatlan maximális kapacitásának keretein belül) módosítása a legtöbb esetben nem jelent problémát. Ezzel kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, és adja meg a helyes adatokat.

Megjegyzés: Amennyiben véletlenül rossz nyaralóházat foglalt vagy helytelen adatokat adott meg kérjük, hogy HALADÉKTALANUL forduljon hozzánk! Amennyiben közvetlenül a hibás foglalást követően jelentkezik nálunk, bizonyos esetekben még tudjuk törölni foglalását. Minden egyéb esetben csak a foglalás módosítására vagy visszavonására van lehetőség.

4. Mit tegyek, ha vissza kell vonnom a foglalásomat?

A visszavonást általában írásban, e-mailben teheti meg. Kérjük, hogy feltétlenül adja meg a foglalási számát és legyen tekintettel a visszavonás költségeire. Ezt az ingatlan leírásának legvégén található általános szerződési feltételekből ismerheti meg.

Amennyiben visszavonási díjat kell fizetnie, úgy ennek költségét az Ön által már befizetett részletből kiegyenlítjük. A visszavonásról szóló igazolást és számlát az ingatlan szolgáltatójától fogja megkapni.

Megjegyzés: Amennyiben útlemondási biztosítást kötött, és valamely biztosítási okból (például betegség vagy munkanélküliség) kifolyólag vonja vissza a foglalást, a visszavonás költségeit a biztosítótársaság téríti meg Önnek.

Nem találta meg a fentiek között kérdését?
Szeretne egyéni ajánlatot kapni?
Kérdése van egy adott ingatlannal kapcsolatban?
Szeretne egy személyes tanácsadóval beszélni az anonim online foglalás helyett?

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől-péntekig 9:00-17:30 óráig szívesen áll mindenben rendelkezésére! Örömmel várjuk érdeklődését!

>> Ingyenes hotline: (06) 800-880 13, Külföldről (díjköteles) +36 17 01 34 41
>> E-mail: info@casamundo.com.

↑ fent 
My CASAMUNDO

This is where you can find your reminder list,
recently viewed accommodations and lots more!